Τo Ασφαλιστικό Πρακτορείο «Ευγενία Σβερδίλα» έχει σαράντα χρόνια παρουσίας στην αγορά και παρέχει ολοκληρωμένες καλύψεις τόσο σε ιδιώτες, όσο και σε επιχειρήσεις.Οι στόχοι του Πρακτορείου για τη φετινή χρονιά, όπως τους περιγράφει η κ. Ευγενία Σβερδίλα, κινούνται σε πέντε βασικούς άξονες.«Στην κορυφή των προτεραιοτήτων», σημειώνει, «βρίσκεται η αύξηση της παραγωγής,η ανάπτυξη των πωλήσεων, η διείσδυση σε νέες αγορές, η προώθηση νέων προϊόντων σε συνάρτηση με τη διατήρηση και ανάπτυξη του υπάρχοντος πελατολογίου. Παράλληλα, για μένα αποτελεί προστιθέμενη αξία η εξατομικευμένη προσέγγιση του πελάτη, στηριζόμενη στη συνεχή εκπαίδευση. Έτσι, πρόθεσή μας είναι να παρέχουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, σε αυτό το δύσκολο, σκληρά ανταγωνιστικό και γεμάτο προκλήσεις περιβάλλον.Επιδίωξή μας είναι και η εδραίωση του Πρακτορείου, όχι μόνο για τη 2η, αλλά και την 3η γενιά, καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος θα βγει δυνατότερος μέσα από την κρίση, έχοντας εξαλείψει τις στρεβλώσεις».
Η κ. Σβερδίλα αναφέρετε και στους κλάδους ασφάλισης που εκτιμά ότι θα ενδυναμωθούν περαιτέρω.
«Κατ’ αρχήν οι τομείς Ζωής και Υγείας. Οι εξελίξεις στη χώρα μας στον τομέα της Κοινωνικής Ασφάλισης, καθιστούν την Ιδιωτική Ασφάλιση περισσότερο απαραίτητη από ποτέ. Η αποταμίευση, κυρίως για τα παιδιά, παρά τηνοικονομική κρίση αποτελούσε και εξακολουθεί να αποτελεί κύριο μέλημα της ελληνικής οικογένειας. Οι Ασφαλίσεις Φυσικών Καταστροφών, προβάλουν επίσης ως αναγκαίες και επιτακτικές, καθώς διασφαλίζουν το επίπεδο διαβίωσης και τους κόπους μιας ζωής.
Η Αστική Ευθύνη, εμφανίζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, αφού πέραν της νομοθεσίας που υποχρεώνει την κάλυψη της επαγγελματικής αστικής ευθύνης σε γιατρούς, δικηγόρους, λογιστές, κ.λπ., αδιαμφισβήτητα κάνει την ειδοποιό διαφορά ανάμεσα σε επαγγελματίες του ίδιου χώρου. Στις Εμπορευματικές Μεταφορές από την άλλη, η τροποποίηση του νόμου περί απελευθέρωσης οδικών μεταφορών, υποχρεώνει έμμεσα τη μεταφορική επιχείρηση σεπλήρη ασφαλιστική κάλυψη των αντίστοιχων κινδύνων».
Σημειώνει, επίσης, ότι ο πελάτης σήμερα είναι ενημερωμένος και αγοράζει μετά από ενδελεχή έρευνα αγοράς. «Είναι δύσπιστος»,προσθέτει, «απαιτεί αξιοπιστία, φερεγγυότητα,επαγγελματισμό. Ζητά προϊόντα καινοτόμα, ευέλικτα, προσιτά και προσαρμοσμένα στις νέες ανάγκες που έχουν διαμορφώσει οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, ώστε να απαλλαγεί από τα βάρη που ο ίδιος δεν μπορεί να αναλάβει. Αν και στρέφεται στο διαδίκτυο, είναι διαπιστωμένο πως όταν έρθει σε επικοινωνία με τον επαγγελματία διαμεσολαβητή καταλήγει σε αυτόν για την ασφαλιστική του κάλυψη»
Εάν επιθυμείτε να διαβάσετε το άρθρο online πατήστε εδώ
ΠΗΓΗ : ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ • ΤΕΥΧΟΣ 9ο • ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014